yoZhi Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 i kokario city (vet ej vad den heter) så kan man putte en sten i kyrko gården, så när man går ner där kommer man till zombiasr. Var kommer man sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Finns många hål Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 men d e vid den största stenen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 snälla kan itte nån skriva vikket spel dem pratar om?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 oot. Ocarina of time det ja ha vad ska du göra?: Första rummet: Döda alla fladder möss Andra: Spring rakt fram till nästa dörr tredje: Gå till stenen där ta fram ocarinan och lär dej sun of song > V /\ > V /\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 ok, tack så mkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ingen orsak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ska man inte lägga den frågan i N64 forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Nej man kan ju ha det här spelet på GC så han har väl det.... Så detta är rätt forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag har collector's edition, men nu e jag inne i dodongo cavernr lr nåt sånt. Jag hittar inte där inne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 nu har jag klarat bossen=) men när man kommer in där till Zora's, vad ska man göra där inne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 gå till vänsterom kungen och snacka me zoran. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg