Hanrockar Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Hej, Någon som vet någon sida/program där man kan konservera många filer samtidigt och eneklt. Och som såklart är säkert? // HANROCKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Konserverar? Menar du inte Konventerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 ojsan, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Jag tycker att SUPER © är en väldigt bra konventerare. Det bästa är ju att den är gratis, och lätt att använda. Jag använder den rätt ofta. :P Den finns här: SUPER © Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 vad för filer ska du konventera? Vilka format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Menar han verkligen konvertera och inte komprimera? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Det gick inte att ladda ner :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag tycker att SUPER © är en väldigt bra konventerare. Det bästa är ju att den är gratis, och lätt att använda. Jag använder den rätt ofta. :P Den finns här: SUPER © japp, skulle bara kolla om någon hade svarat super redan. Måste hålla med om att det är den bästa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.