WASD Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Ngn som vet vad låten heter .. Dom sjunger mudda fu**a och lite saker .. riktigt hård genre på låten .. Jag vet att det är en headhunterz låt om det är den jag tror men minns inte vad den heter :( säger till om jag kommer på edit: Jag tror den finns i denna mixen, är bara 7 låtar och track list i infon så du kan lyssna igenom så hitter du den kanske :) Redigerat 21 Augusti 2008 av WASD Citera
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Skrivet 23 Augusti 2008 Ngn som vet vad låten heter .. Dom sjunger mudda fu**a och lite saker .. riktigt hård genre på låten .. Jag vet att det är en headhunterz låt om det är den jag tror men minns inte vad den heter :( säger till om jag kommer på edit: Jag tror den finns i denna mixen, är bara 7 låtar och track list i infon så du kan lyssna igenom så hitter du den kanske :) Var sådär, varken bra eller dåligt Citera
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2008 Jag sa inte att jag gillade den :P men att låten som Molesta sökte fanns i den Om ni gillar hardstyle så kan jag länka till fler asbra låtar, http://www.youtube.com/watch?v=NpZ-S4SlkA4 eller och jag kan massa fler Citera
Organism Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Väldigt nice . Just nu kollar jag på QliMax på Video.Google :) Tack för låten förresten! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.