WASD Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Ngn som vet vad låten heter .. Dom sjunger mudda fu**a och lite saker .. riktigt hård genre på låten .. Jag vet att det är en headhunterz låt om det är den jag tror men minns inte vad den heter :( säger till om jag kommer på edit: Jag tror den finns i denna mixen, är bara 7 låtar och track list i infon så du kan lyssna igenom så hitter du den kanske :) Redigerat 21 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ngn som vet vad låten heter .. Dom sjunger mudda fu**a och lite saker .. riktigt hård genre på låten .. Jag vet att det är en headhunterz låt om det är den jag tror men minns inte vad den heter :( säger till om jag kommer på edit: Jag tror den finns i denna mixen, är bara 7 låtar och track list i infon så du kan lyssna igenom så hitter du den kanske :) Var sådär, varken bra eller dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jag sa inte att jag gillade den :P men att låten som Molesta sökte fanns i den Om ni gillar hardstyle så kan jag länka till fler asbra låtar, http://www.youtube.com/watch?v=NpZ-S4SlkA4 eller och jag kan massa fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Väldigt nice . Just nu kollar jag på QliMax på Video.Google :) Tack för låten förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.