CommanderCody Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 När man har gjort nåra uppdrag i början, som man börjar där CJ, Sweet o dem bor så finns de inte nån röd sak vid nåt hus längre där, vad ska man göra då? Tacksam för ett svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag vet ju inte exakt vilket uppdrag du har gjort, men du ska väl förmodligen vänta på att det ringer eller nåt ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 jag gjorde de,,men ingen ringde...jag tror att de seanste ja gjorde var att stjäla vapen från en militäranläggning vid hamnen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 (redigerat) Hm. då vet jag faktist inte. :huh: Redigerat 30 Juli 2008 av mansithe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Hm. då vet jag faktist inte. :huh:OKej, tack ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag kanske kan hjälpa dej senare ikväll eller imorrn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag kanske kan hjälpa dej senare ikväll eller imorrn okej , vad menar du med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Hmm tjej som kan saker on san andreas oO ? wow :P Om jag minns det spel rätt så skulle man väll vänta en dag oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg