Moldorm Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Animal farm som jag inte vet vad den heter egentligen. Smashville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) Jag gillar: Battlefield, Final Destination och Mushroomy Kinbgdom och Wario Ware Jag hatar: Rainbow Ride (melee) (man måste springa och hoppa hela tiden) och Mario Circuit (bilarna är så störande). Det var allt Och sluta Quota mina inlägg. Pikachu456 Redigerat 21 November 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Mario Circuit (bilarna är så störande). Störande? Spela Mario Bros.-banan istället. Och sluta Quota mina inlägg.Vad är det för fel med att quota?Pkachu456LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Pkachu456LOL pikachu skyll dig själv som gör mellanrum överallt... jag hatar den där banan med donkey kong som står i bakgrunden och slänger ner sånna där studs saker på en, 75m tror jag den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Hatar 75m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Hatar 75m..haha, det finns f*n ingenstans att slåss på den banan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Min favvo-bana är mario sunshine banan och min hat bana är zelda banan(inte den med skeppet utan den med grisen typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 gillar den wario banan och hatar mario bros och 75m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Min favorit är Bridge of Eldin och Final destination. Jag hatar Castle of Siege Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Favorit bana är Bridge of Eldin. Hat bana är 75m hat hat hat :evil: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Och jag gillar Piratbanan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) Favoritbanor: Alla små banor. Hatbanor: Alla stora banor eller banor som rör sig uppåt/neråt eller åt sidorna. Fast den bana jag hatar mest är Pits bana, den bland moln. Fast jag gillar självklart mina egna banor mest, har runt 50 stycken som är grymma :P Redigerat 24 November 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.