Median Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Hej alla, Jag fick nyss erfara det som folk kallar: Plagiering. Jag hade då skrivit en CSS server guide med mods och sådant etc. under namnet Odet, senare bytte jag till Median, iallafall.. Jag levde lyckligt i någon månad efter det, sen, den 27 Juli kom någon snubbe vid namn "epic" och snodde en del a v guiden (Listenserver guiden) och postade den på samma forum etc. Hans: http://www.fuska.se/forum/Listen_Server-t109000.html Min: http://www.fuska.se/forum/Tutorial_Sou_Ska...ce_-t97229.html Kolla likheten etc. Han ändrade inte ens namn på "Odet" när han skrev den. Vet ni hur j*vla irriterad jag blir på småungar som snor guider och låtsas att det är ens egen? Iallafall, jag bryr mig inte om ni ger mig en varning, ville bara avreagera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ahahahaha, vilken j*vla idiot! Tog det från exakt samma forum, och ändrade inte ens namnet! xD Ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 (redigerat) Skicka ett PM och kräv lite fm av han! Skicka sedan ett PM till admin så får nog han en varning ochså ;) Redigerat 30 Juli 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Indeed, gillar inte folk som han :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 varför inte ens fråga efter fm, lycka till säger jag bara. men en varning kommer han få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Idiot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Dumskalle. Pisk borde han få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.