Hoppa till innehåll

Hemsida Om Sport

Gäst InTech

Rekommendera inlägg

Gäst InTech

Hej, jag har tänkt ett tag på att starta en hemsida. En hemsida om sport.

I början kör vi från någon adress som .se.nu eller 2u.se, det beror på namnet. så vi behöver något namn. Och gärna någon som kan koda, eftersom jag bara kan grunden till html. men jag håller på att lära mig. hemsidan kommer handla om all olik sport och kan komma börja ha ett forum och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

jag tyckte det var kreativt xD.

Och du movieme, den finns inte än, hur vet du då att den är sämre än de andra, visst. det kommer den säkert vara i början om vi orkar hålla igång den så. Och det har jag tänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du movieme, den finns inte än, hur vet du då att den är sämre än de andra, visst. det kommer den säkert vara i början om vi orkar hålla igång den så. Och det har jag tänkt.

Om du bara kunde tänka lite oftare ;)

Prova såhär: Varför skulle någon person besöka din sida med gratisdomän och (Let me guess) en massa stavningsfel när de kan gå till en riktig hemsida, med snabb host, riktig domän och ett mycket bättre innehåll (Nej, jag gissar inte på att ditt innehåll kommer vara kasst, det är fakta i detta fallet).

Öva upp dig mer i html, css och ps- Sen hittar du en originell och bra hemside-idé som du utför.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prova såhär: Varför skulle någon person besöka din sida med gratisdomän och (Let me guess) en massa stavningsfel när de kan gå till en riktig hemsida, med snabb host, riktig domän och ett mycket bättre innehåll (Nej, jag gissar inte på att ditt innehåll kommer vara kasst, det är fakta i detta fallet).

Öva upp dig mer i html, css och ps- Sen hittar du en originell och bra hemside-idé som du utför.

WORD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

du har ingen fakta förrän du sett hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...