Gäst InTech Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Hej, jag har tänkt ett tag på att starta en hemsida. En hemsida om sport. I början kör vi från någon adress som .se.nu eller 2u.se, det beror på namnet. så vi behöver något namn. Och gärna någon som kan koda, eftersom jag bara kan grunden till html. men jag håller på att lära mig. hemsidan kommer handla om all olik sport och kan komma börja ha ett forum och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ännu en hemsida -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ja. Men du kan vara glad om att de inte handlar om samma. Förövrigt så har jag ett förslag, SportCenter =9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Sportcenter. Vad har jag hört det innan? Men herregud, nåt mer kreativare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Det finns hundratals likadana sidor, bättre sidor.. Håller med.. "Ännu en hemsida -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 jag tyckte det var kreativt xD. Och du movieme, den finns inte än, hur vet du då att den är sämre än de andra, visst. det kommer den säkert vara i början om vi orkar hålla igång den så. Och det har jag tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Sp0rt4l1fe ? Egentligen Sportforlife Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 (redigerat) jag tyckte det var kreativt xD. Och du movieme, den finns inte än, hur vet du då att den är sämre än de andra, visst. det kommer den säkert vara i början om vi orkar hålla igång den så. Och det har jag tänkt. Om du bara kunde tänka lite oftare ;) Prova såhär: Varför skulle någon person besöka din sida med gratisdomän och (Let me guess) en massa stavningsfel när de kan gå till en riktig hemsida, med snabb host, riktig domän och ett mycket bättre innehåll (Nej, jag gissar inte på att ditt innehåll kommer vara kasst, det är fakta i detta fallet). Öva upp dig mer i html, css och ps- Sen hittar du en originell och bra hemside-idé som du utför. Redigerat 30 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 jag tyckte det var kreativt xD. Och du movieme, den finns inte än, hur vet du då att den är sämre än de andra, visst. det kommer den säkert vara i början om vi orkar hålla igång den så. Och det har jag tänkt. Om du bara kunde tänka lite oftare ;) Prova såhär: Varför skulle någon person besöka din sida med gratisdomän och (Let me guess) en massa stavningsfel när de kan gå till en riktig hemsida, med snabb host, riktig domän och ett mycket bättre innehåll (Nej, jag gissar inte på att ditt innehåll kommer vara kasst, det är fakta i detta fallet). Öva upp dig mer i html, css och ps- Sen hittar du en originell och bra hemside-idé som du utför. WORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 jag tyckte det var kreativt xD. Och du movieme, den finns inte än, hur vet du då att den är sämre än de andra, visst. det kommer den säkert vara i början om vi orkar hålla igång den så. Och det har jag tänkt. Om du bara kunde tänka lite oftare ;) Prova såhär: Varför skulle någon person besöka din sida med gratisdomän och (Let me guess) en massa stavningsfel när de kan gå till en riktig hemsida, med snabb host, riktig domän och ett mycket bättre innehåll (Nej, jag gissar inte på att ditt innehåll kommer vara kasst, det är fakta i detta fallet). Öva upp dig mer i html, css och ps- Sen hittar du en originell och bra hemside-idé som du utför. du har ingen fakta förrän du sett hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.