KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Hejsan. Jo när min dator startas så är det så att msn och en massa annat startas direkt och jag vill inte det te.x sånt jag aldrig använder startas. Hur gör jag så att programen inte startas när jag stänger på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Oftast finns det en sådan inställning i varje program, leta bara upp options/inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Vet du vart det finns på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 CCleaner (program) finns ju. Den har ju en "Uppstart"-lista, där de program som startar när du har loggat in, listas. Bara att välja Avaktivera / Ta bort nyckel. (CCleaner är bra till mycket annat också). Låter som jag gör reklam nu, men men... :P Sedan är det som Wacko säger. Oftast finns det en sådan inställning till programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Prova detta: tryck Windows ikonen+R (eller Start > Kör) --> skriv "msconfig" --> välj Autostart --> tryck bort dom programmen som du inte vill ska startas. Tryck inte bort sånt som du inte vet vad det är men om msnmsgr (msn) står där så är det säkert att trycka bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Tryck upp msn, tryck sen på Verktyg -> Alternativ -> och så är det nånstans där tror jag. Själv hittade jag inte det men jag pallar inte kolla xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.