Killingspree Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 jag skulle först skafa en värsting dator med bästa tillbehör sen ett 360 med live och flera hårdiskar med alla spel sen alla ps3 spel och större hårdisk sen alla till wii alla tillbehören och allt sen skulle jag nörda runt på dom sen skulle jag köpa media market och sen donera några miljoner till cancer forskning och alla såna här fonder och skulle köpt macdonalds och jorden XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 jag skulle först skafa en värsting dator med bästa tillbehör sen ett 360 med live och flera hårdiskar med alla spel sen alla ps3 spel och större hårdisk sen alla till wii alla tillbehören och allt sen skulle jag nörda runt på dom sen skulle jag köpa media market och sen donera några miljoner till cancer forskning och alla såna här fonder och skulle köpt macdonalds och jorden XD Någonting säger mej att du är tv-spels beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 jag skulle först skafa en värsting dator med bästa tillbehör sen ett 360 med live och flera hårdiskar med alla spel sen alla ps3 spel och större hårdisk sen alla till wii alla tillbehören och allt sen skulle jag nörda runt på dom sen skulle jag köpa media market och sen donera några miljoner till cancer forskning och alla såna här fonder och skulle köpt macdonalds och jorden XD Någonting säger mej att du är tv-spels beroende. nej men nästan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 jag skulle först skafa en värsting dator med bästa tillbehör sen ett 360 med live och flera hårdiskar med alla spel sen alla ps3 spel och större hårdisk sen alla till wii alla tillbehören och allt sen skulle jag nörda runt på dom sen skulle jag köpa media market och sen donera några miljoner till cancer forskning och alla såna här fonder och skulle köpt macdonalds och jorden XD Istället borde du ta o köpa en ordbok..Du ska köpa alla ps3 spel och wii spel men inte själva konsollerna? Rätta gärna igenom era inlägg innan ni skriver :) Jag skulle som andra inlägget en sida bakåt skänka till andra folk. Varför vill folk ha världens bästa dator? Fatta att den inte är 1% till spel.. Jag skulle köpa världens bästa speldator med över 5TB utrymme och nånstans vid 1GBit upp/ner. Sen skulle jag nog ge min farsa en miljard och min syrra 500 miljoner. Själv skulle jag nog ge mig själv 100 miljoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 jag skulle först skafa en värsting dator med bästa tillbehör sen ett 360 med live och flera hårdiskar med alla spel sen alla ps3 spel och större hårdisk sen alla till wii alla tillbehören och allt sen skulle jag nörda runt på dom sen skulle jag köpa media market och sen donera några miljoner till cancer forskning och alla såna här fonder och skulle köpt macdonalds och jorden XD Istället borde du ta o köpa en ordbok..Du ska köpa alla ps3 spel och wii spel men inte själva konsollerna? Rätta gärna igenom era inlägg innan ni skriver :) Jag skulle som andra inlägget en sida bakåt skänka till andra folk. Varför vill folk ha världens bästa dator? Fatta att den inte är 1% till spel.. Jag skulle köpa världens bästa speldator med över 5TB utrymme och nånstans vid 1GBit upp/ner. Sen skulle jag nog ge min farsa en miljard och min syrra 500 miljoner. Själv skulle jag nog ge mig själv 100 miljoner? men jag har dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.