Superharry05 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag är ny på wow och kan inte så mkt. Så jag undrar hur man får en medhjälpare som följer efter gubben(jag är human, magiker ,lvl 7) Jag undrar också var en flygand båt går som man kan åka med? jag har spelat lite hoss en kompis och han åhte mån sorts båt. tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag är ny på wow och kan inte så mkt. Så jag undrar hur man får en medhjälpare som följer efter gubben(jag är human, magiker ,lvl 7) Jag undrar också var en flygand båt går som man kan åka med? jag har spelat lite hoss en kompis och han åhte mån sorts båt. tacksam för svar :D Du måste vara en Hunter (Jääääägare) för att få en Medhjälpare. Eller en Warlock (typ som en hårlock) som Också Har en medhjälpare (Pet kan man kalla dom också) du är Human Mage lvl 7, det är Hordes som åker Flygande båtar (Zeppelinare) och Alliance åker Båt på vatten (Båt) du är Alliance, din kompis är Horde (grrrr elakingar grrr). Du borde läsa om World of Warcraft i manuallen du fick med, ingen gillar en noob om det inte är en gnome. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 som ExorZ sa du måste vara hunter för att få pet eller warlock för att få minion (samma sak fast minions är demoner) warlock kan även ha en demon häst som mount (obs: för lv 30) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) som ExorZ sa du måste vara hunter för att få pet eller warlock för att få minion (samma sak fast minions är demoner) warlock kan även ha en demon häst som mount (obs: för lv 30) Var du tvungen att upprepa ett svar som kom för två månader sen, och dessutom bumpa en gammal tråd? Redigerat 4 Oktober 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg