Hoppa till innehåll

Firefox


ThaNooB

Rekommendera inlägg

Okej, jag tryckte på Windows ikonen nere i vänstra hörnet + R. Jag skrev in %appdata% vid där det står Påbörja sökning, hittade en som hette Roaming. Jag gick in på den där fanns Mozilla, gick in i den, där fanns Extensions och Firefox. Ska jag kopiera den mappen som heter Mozilla? (Asså innan jag gick in i den så jag såg Extensions och Firefox-mapparna)

 

Men så har jag en till fråga: I den Mozilla (om det är den jag ska kopiera) finns där då alla FF"teman" som jag har nu, samt bokmärken, Stylish, DownThemAll mm.?

 

Och när jag installerat om datorn, är det bara att gå in där på Firefox-mappen inuti Mozilla och installera så finns allt som jag har nu?

 

Jag har även McAfee SiteAdvisor, ligger den i Mozilla mappen eller måste jag ladda ner det igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Kopiera Mozilla mappen till ett USB-Minne lr nått , Sen när du har installerat om, Så installerar du Firefox, Sen ersätter du mappen med den du har på USB-Minnet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade windows knappen på tangent bordet+R :P men detta funkade visst också, ja du ska kopiera hela Mozilla mappen som fanns i roaming, om det finns nån annan map som heter nåt med mozilla eller firefox kan du kopiera den också, sedan är det bara att installera om datorn, och lägga in mozilla mappen där du tog den och sedan installera firefox vanligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...