rg_fuskare Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) DKΣ3713 Endast Trailers: FFXIII FFVersusXIII FFAgitoXIII KH Coded The 3rd Birthday FFVII AC Complete Trailers och Gameplay: KH 358 KH BBS Dissidia FF Sigma Harmonics --------------------------------------- Festen sägs vara om bara några dagar! Har hört att det är den andra eller tredje augusti. Redigerat 15 Augusti 2008 av rg_fuskare
rg_fuskare Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Jag vet att jag dubbelpostar men detta gäller information så det gör säkert inget... Nya trailers har släppts till KH: Birth by sleep och 358/2 days. Dessa finns tyvär inte på nätet eftersom det var "closed theater". Några som varit där har skrivit att den 14 medlemen i Org.XIII heter Shion (Xion?) och ser ut som Kairi. Hon låter också som henne. Spelet släpps vid vintern 2008 i Japan. Vi får det säkert i början av 2009. De nya fienderna i BBS heter Unbirths. I trailern ser man aqua stå framför Malificent (stavning) i hennes drak form. Världar som snövit och askungen har också visats. Spelet släpps nångång 2009. Detta var allt jag hade nu kommer med mera sen! IGN visar litte BBS och 358/2 days gameplay videos. http://www.youtube.com/watch?v=bJJZpcW35h0 Bilder på de nya spelen. Ni får scrolla ner litte! http://www.khinsider.com/ EDIT: I en FF Versus XIII interview med Tetsuya Nomura så nämns Kingdom Hearts 3... ja, jag menar Kingdom Hearts 3! Which brings us to Nomura's mention of Kingdom Hearts 3. A programmer, having heard of Nomura's intentions to add air ships to the game, remarked "Is this Kingdom Hearts III?". Ge-maga followed up by confirming the development of a new Kingdom Hearts game. Nomura responded by saying that it would be impossible to work on two huge projects at once, so he hopes to get started on the next Kingdom Hearts game after having accumulating know-how from Versus XIII. Elsewhere in the issue, Nomura commented that we'll be getting word on the next Kingdom Hearts project following the summer (note that this implies that the May Square Enix party won't be the unveiling ground, although this issue of the magazine was released prior to the announcement of that event). It's unclear if this is the same project Nomura referred to in the Versus XIII interview, or a side project whose development is taking place concurrently with Versus XIII. Redigerat 15 Augusti 2008 av rg_fuskare
Rekommendera inlägg