Siyuro Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 1. Vart bygger man sin Secret Base? 2. Hur långt måste man komma för att bygga en Secret Base? 3. Vad behöver man för att bygga sin Secret Base? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 En tråd räcker väl? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 det finns hål vid berg tryck där när du har nån som kan den ute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Mod, lås denna tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 du ska ha secret power och du kan göra en bas vart som hellst i en buske eller en sådan där fyrkant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Mod, lås denna tråd! lås inte! han behöver ju hjälp då är det ingen onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Vart får man Secret Power? Jag ligger på 8:ans Gym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Du få den någonstans på vägen över öknen (el va de nu e) där står det en gubbe vid ett träd (jag tror han är vänd mot det). Sen kommer ja inte ihåg ifall de va något mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 jag håller med felix det var över öknen och en pojke som står vid ett träd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 det är en kille vid ett träd ovanför öknen (han är vänt mot det), som du ska prata med. då får du secret power (som behövs för att göra en öppning)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg