Sidney Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Hej! Sitter fast på ett isgolv i The Ice Cave i Pokemon Silver. Det står inget jag kan hitta om det på Serebii. Om du går åt höger/vänster/upp/ner på isen så glider du åt respektive hål tills det tar stop med en sten, bersida eller liknande. Man kan inte slå sönder eller flytta stenarna heller. Skulle någon kunna säga vad jag ska göra för att klara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofreak Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 gå upp för stegen och knuffa ner alla strength stenarna i hålen så kommer du att kunna åka till mitten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Hej! Sitter fast på ett isgolv i The Ice Cave i Pokemon Silver. Det står inget jag kan hitta om det på Serebii. Om du går åt höger/vänster/upp/ner på isen så glider du åt respektive hål tills det tar stop med en sten, bersida eller liknande. Man kan inte slå sönder eller flytta stenarna heller. Skulle någon kunna säga vad jag ska göra för att klara det? första stora isgolvet? kan det utantill: först gå ut på isen. sen: upp, höger, ner, vänster, upp, vänster, ner, höger, upp, höger. blev det rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 OK. Ska testa båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Inget fungerade. Ska försöka rita en karta över isen. Karta klar: De svarta strecken ska ju inte vara där, de är bara där för att va lite hjälp. Grå=sten Ljusblå=is Brunt=väggar runt isen Ljusbrunt=gången man går på Hoppas det här kan hjälpa er hjälpa mig. Bhöver INGEN hjälp längre. Fick hjälp från n Youtube-film. Redigerat 2 Augusti 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Behöver ingen häjlp längre som du kan se i mitt förra inlägg, tack iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg