xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Ja rubriken säger sig själv. Uploada dina snygga bilder här i fuska.se forumet! Hur får jag tag i bilderna? Du går in på http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Här är ditt namn Ok, känner du igen dig? Till vänster hittar du en stapel och längst upp i stapeln står det hi-res screenshots! Spara bara bilder som du tycker e snyggast till din datorn. Så nu är det bara att ladda upp bilden/bilderna. Jag förklarade bara för 3 men gå in på www.bungie.net så förstår du säkert! Redigerat 1 Augusti 2008 av xantus
Apex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Skrivet 9 Augusti 2008 Min äger allas här xD gamertag rezex15 bilden finns i min file share
xantus Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Min äger allas här xD gamertag rezex15 bilden finns i min file share Aa din var riktigt grym :D Haha jag sprängde en med granat o kolla resultatet. Han blev huvudös och hans armor hamnade lite ur led osv. :gitarr: ;: Redigerat 12 Augusti 2008 av xantus
Apex Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Skrivet 13 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :P
Muske Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Skrivet 17 Augusti 2008 Här har ni en rolig bild som jag har tagit. Bara runt 160-200 downloads... men ändå! :P
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :PNej det visste inte jag häller :P
Apex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :PNej det visste inte jag häller :P Haha granaten mjukade väll up dina leder :P
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :P Nej det visste inte jag häller :P Haha granaten mjukade väll up dina leder :P Haha, jaa antaglien så gjorde den det eller så ville jag kanske bara göra lite akrobatic. :visslar:
Apex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :P Nej det visste inte jag häller :P Haha granaten mjukade väll up dina leder :P Haha, jaa antaglien så gjorde den det eller så ville jag kanske bara göra lite akrobatic. :visslar: Hehe vem vet :P
xpliT Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Skrivet 18 Augusti 2008 2 st. Invis + Bubble Shield Jag i en AA-Wraith
Rekommendera inlägg