xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Ja rubriken säger sig själv. Uploada dina snygga bilder här i fuska.se forumet! Hur får jag tag i bilderna? Du går in på http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=Här är ditt namn Ok, känner du igen dig? Till vänster hittar du en stapel och längst upp i stapeln står det hi-res screenshots! Spara bara bilder som du tycker e snyggast till din datorn. Så nu är det bara att ladda upp bilden/bilderna. Jag förklarade bara för 3 men gå in på www.bungie.net så förstår du säkert! Redigerat 1 Augusti 2008 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Här är min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Min äger allas här xD gamertag rezex15 bilden finns i min file share Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Min äger allas här xD gamertag rezex15 bilden finns i min file share Aa din var riktigt grym :D Haha jag sprängde en med granat o kolla resultatet. Han blev huvudös och hans armor hamnade lite ur led osv. :gitarr: ;: Redigerat 12 Augusti 2008 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Här har ni en rolig bild som jag har tagit. Bara runt 160-200 downloads... men ändå! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Haha den var nice :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :PNej det visste inte jag häller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :PNej det visste inte jag häller :P Haha granaten mjukade väll up dina leder :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :P Nej det visste inte jag häller :P Haha granaten mjukade väll up dina leder :P Haha, jaa antaglien så gjorde den det eller så ville jag kanske bara göra lite akrobatic. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Lol inte visste jag att du var så vig :P Nej det visste inte jag häller :P Haha granaten mjukade väll up dina leder :P Haha, jaa antaglien så gjorde den det eller så ville jag kanske bara göra lite akrobatic. :visslar: Hehe vem vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 2 st. Invis + Bubble Shield Jag i en AA-Wraith Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg