Apex Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Hur körde du AA wraithen? oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Hur körde du AA wraithen? oODet är lätt. När du har tagit sönder luckan där fram så att bruten syns ska du ha ngt vapen som en br och skjuta honom i huvudet samtidigt som du håller inne RB (right bumper). P.S. Om du hoppar ur den så förstörs den. Kolla på youtube för mer fakta. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) Du ska hålla in knappen som du boardar med. [EDIT] Fler bilder: Jag som ska nicka en Wraith Det slutar illa... Flyga container istället för att rädda universum >.< Dimma Redigerat 19 Augusti 2008 av xpliT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Ok tack :D Snygga bilder föresten du har där xpliT :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Det är jag till höger, men jag överlevde. Den här är bara snygg. Älskar den här. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Lekte i Forge medans jag väntade på nån att spela med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) Har en video i min fileshare om hur man välter den :P Hmm har du b för att flippa och bla bla ? :P EDIT: xpliT du får bjuda in mig till custom games oftare det var riktigt kul föra gången :P även fast jag åkte på duktigt med smisk. Redigerat 23 Augusti 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Haha, np. Har flera min Friend List som har kört typ 3ggr så många Custom Games än rankat och social tillsammans så jag har alltid nån som spelar xD.. typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 (redigerat) Här kommer en nya coola bilder som jag har tagit. Vad tycker ni? Redigerat 25 Augusti 2008 av Muske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Den andra är bäst även om den är ganska ljus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Den andra är bäst även om den är ganska ljus.Fast den första fick över 100 downloads på en dag! :D Den andra har fått ngt med 100 download på 4 dagar typ. Btw snygg bild. Jag älskar the blue room effect Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg