Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Rubriken. När jag trycker på klistra in på mappen Fonts så står det "KAn inte installera tecken snittet, filen är skadad eller Felaktig. VAd är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 jag har typ samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) KAn förklara problemet lite mer! JAg går in på "Den här datorn" -> Lokal Disk ->WINDOWS -> Fonts. Sedan klistrar jag in teckensnittet där! Men då kommer en ruta upp där det står : Går inte att installera Fonten Filen är skadad eller felaktig. Redigerat 2 Augusti 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Packa upp filen, sen tar du eller kopierar filen med en bild på typ, sen så går du in på start-inställningar-kontrollpanelen, där hittar du nått som heter teckensnitt, du kanske måste växla till klassikt läge om du har windows xp. Gå in på teckensnitt, högerklicka och tryck på klsitra in. Om det står att den är skadad så har den blivit det under nerladdningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Filen kanske är skadad eller felaktig? är det bara en font som inte funkar? och som Kinaputt sa kanske du har glömt packa upp den Redigerat 2 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Det funkade nu! JAg väljde packa upp till vald mapp så funkade det! TACK! Redigerat 2 Augusti 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.