Hoppa till innehåll

Xbox360 För...


Windnoob

Rekommendera inlägg

Min syrra vill sälja xbox 360 till mig, 2 kontroller, 3 spel bla cod 3 och skate spel. och de sista kommer jag inte ihåg

hon vill sälja det för.. ja...1500 kronor Yes.. e de bra pris? Är det värd det?

Kom nu inte och säg "hon bor i samma hus som dig kan inte låna till dig istället pl0x???"

Hon bor 50 km ifrån mig.

Och om jag nu får de för det, ska jag köpa rock band? jag tvivlar på det för att jag vill ha guitar hero world tour ändå, vilket kommer om 2 månader cirka.

Lite lönt att ha rock band och world tour.

om jag skulle lämna in det på game, skulle jag säkert få 1/5 vad de kosta tillbaka.. kommer ju ha rockband i 2 månader cirka, och då kommer säkert priset gå ner, och jag förlorar ganska mycket på det, och jag kommer inte ha råd till world tour :P

(jag tänkte köpa world tour till ps2 senare i oktober.)

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min syrra vill sälja xbox 360 till mig, 2 kontroller, 3 spel bla cod 3 och skate spel. och de sista kommer jag inte ihåg

hon vill sälja det för.. ja...1500 kronor Yes.. e de bra pris? Är det värd det?

Kom nu inte och säg "hon bor i samma hus som dig kan inte låna till dig istället pl0x???"

Hon bor 50 km ifrån mig.

Och om jag nu får de för det, ska jag köpa rock band? jag tvivlar på det för att jag vill ha guitar hero world tour ändå, vilket kommer om 2 månader cirka.

Lite lönt att ha rock band och world tour.

om jag skulle lämna in det på game, skulle jag säkert få 1/5 vad de kosta tillbaka.. kommer ju ha rockband i 2 månader cirka, och då kommer säkert priset gå ner, och jag förlorar ganska mycket på det, och jag kommer inte ha råd till world tour :P

(jag tänkte köpa world tour till ps2 senare i oktober.)

Tack.

är det pro, premium, arcade elelr elite? vilket skick?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...