Gäst Logfan Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Laggt till dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Man är ju dum i huvet om man köper red bull, sjukt dyrt! Man kan f*n köpa 10 st ferrari energidrycker som kostar lika mycket på ÖB för samma pris som en Köp koffeintabletter från typ gymgrossisten, 100tabletter, 200mg koffein per tablett, motsvarar 2 energidrycker, hela burken för 100kr, blir typ 0,75 öre per tablett, jag tar det för jag vill undvika de snabba sockret som får en och slockna efter 30 minuter. VArt kan man köpa? Gymgrossisten, caffeine alert, billigaste du kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Laggt till dig :DSeriöst, en elvaåring som håller på och nördar energidryck >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Vad är de för fel på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 EDOBEM@ Jag är en 17-årig energi nörd :(( Men iallafall, Logfan lägg till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 EDOBEM@ Jag är en 17-årig energi nörd :(( Men iallafall, Logfan lägg till mig. Ja, det är väl inget konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Tänk på att energidryck är väldigt farligt i längden. Ni kan få hjärtklappningar om ni dricker det för mycket. Min morbror fick det och han förstod inte riktigt varför. Men det visade sgi att han alltid drack redbull vodka när han festade och efter det fick han de. Visserligen var detta i samband med alkohol men det spelar inte så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Tänk på att energidryck är väldigt farligt i längden. Ni kan få hjärtklappningar om ni dricker det för mycket. Min morbror fick det och han förstod inte riktigt varför. Men det visade sgi att han alltid drack redbull vodka när han festade och efter det fick han de. Visserligen var detta i samband med alkohol men det spelar inte så stor roll. Det är det jag menar, börja med det när man är 11 :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Ja en som är 11 år kanske inte ska dricka så mycket. Men jag dricker ju energi dricka för att jag motion & styrke tränar varje dag så jag dricker ju en burk efter varje träning. Och kanske några burkar på lan. Redigerat 6 Augusti 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Gainomax menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ja en som är 11 år kanske inte ska dricka så mycket. Men jag dricker ju energi dricka för att jag motion & styrke tränar varje dag så jag dricker ju en burk efter varje träning. Och kanske några burkar på lan. LAN B) Iallafall, det blir bara runt 30 burkar Jolt på LAN <.< Dricker inte energidryck annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ja en som är 11 år kanske inte ska dricka så mycket. Men jag dricker ju energi dricka för att jag motion & styrke tränar varje dag så jag dricker ju en burk efter varje träning. Och kanske några burkar på lan. LAN B) Iallafall, det blir bara runt 30 burkar Jolt på LAN <.< Dricker inte energidryck annars. Nja, jag tycker inte att jolt är en energi dryck precis, jag föredrar powerking, redbull eller gainomax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.