bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Som rubriken lyder, bästa skådespelaren enligt dig? Passa även på att säga en bra film som dem är med i ;) Själv älskar jag Johnny Depp och Ryan Reynolds. Från te.x Pirates of carribean och Amatyville of horror B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Nicolas Cage - Gone In 60 Seconds, The Rock, National Treasure m.fl. Vin Diesel - The Fast And The Furious, The Fast And The Furious Tokyo Drift, The Pacifier m.fl. Hrm, kommer inte på några flera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 jag tycker adam sandler han är så rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Will Smith & Leornardo Dicaprio gillar alla deras filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Patrick Stewart och Brent Spiner Star Trek: The Next Generation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) jag tycker adam sandler han är så rolig Där sa du nåt, han är iallfall min favorit bland Komedierna ;) Älskar filmen 50 first dates som han är med i och Click Redigerat 2 Augusti 2008 av mansithe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Bästa inom film: Jack Nicholson Jim Carrey Steve Buscemi Adam Sandler Dwayne "The Rock" Johnson Morgan Freeman Steve Carell Peter Stormare Robert Knepper Quentin Tarantino Steven Spielberg Tom Hanks Coen-bröderna Danny DeVito Robert Carlyle Nicolas Cage Jack Black Johnny Depp Rockmond Dunbar Michael Madsen Christian Bale Christopher Walken John Turturro Aaron Eckhart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Johnny Depp Leonardo DiCaprio Tom Hanks Christian Bale Jim Carrey Tim Robbins Ben Stiller Steve Carell Will Ferrel Med flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Will Ferrel (Blades of glory, Stranger that fiction) Leonardo DiCaprio (Blood Diamond, Catch me if you can) Matt Damond (The Born Identity(eller nåt sånt)) Johnnyn Depp (Sleepy Hollow, Pirates Of The..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Al Pacino - Gudfadern 1-3 Sean Connery - James Bond, De omutbara Anthony Perkins - Psycho Tom Hanks - Forrest Gump Jack Nicholson - The Shining Med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Bästa inom film: Dwayne "The Rock" Johnson Du skojar med mig? Börja se på gamla wrestling-avsnitt istället. Will Smith och Tommy Lee Jones (Men in black filmerna) Martin Lawrence: Många roliga filmer exempel som "Big Mommas House" Kommer inte på mer, tänker efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Nicholas Cage - National Treasure är underbar (: Mel Gibson- Dödligt vapen filmerna. Ben Stiller - bl.a. Natt på museét Kommer inte på någa fler nu, jag håller inte koll på skådespelare och vilka filmer de spelar i o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.