Gimcor Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Edward Norton för hans roll som The Narrator i Fight Club. Grym film verkligen. : P Jag gillade också skådisarna i filmen The Departed; Matt Damon, Leonardo DiCaprio och Jack Nicholson. Jag är helt förvånad att ingen har sagt Edward Norton. Han var lysande i både "Fight club" och "The illusionist".Jag antar att du aldrig har sett American History X? Se den isåfall. Jo, självklart har man sett den. Men de två filmer som jag först kommer att tänka på när jag hör hans namn är "Fight Club" och "The illusionist". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 (redigerat) Leonardo Dicaprio, och hans bästa film var Inception Oj, förlåt, jag bumpade! Jag glömde kolla datumet... Redigerat 27 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Jack Nicholson - Gökboet/Shining Kan inte välja film!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.