Hoppa till innehåll

Eurovision Voting Simulator


Rekommendera inlägg

Hej, (är inte helt 100% på att denna tråd ska ligga här så, ifall den inte ska det så flytta den, lås den ej.) jag hittade en grej som jag tyckte var roligt och ville tipsa er om den här grejen. Är inte du nöjd med årets Eurovision song contest, så testa detta!. (Inte helt säker på om du kommer fram med en gång till röstsimulatorn så titta åt vänster och där står det "2008 voting simulator". Tryck där så, kommer simulatorn fram. Detta kan du göra om du inte är nöjd med årets resultat i Eurovision. Du kan också bestämma om du bara ska slumpa eller så kan du höja och sänka chanserna på vilket land som ska vinna. Jag var otroligt missnöjd med hur det blev, så detta var otroligt kul för mig också. Hoppas ni tycker det är roligt.

 

Tips: Man behöver inte heller sitta och titta på det utan man kan också minimera det och låta det hålla på.

Redigerat av ario10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...