Gurragu Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Ja, tycker ni det skulle vara en bra ide, och isafall: tycker alla att det ar okej att jag/nagon annan som kommer jobba med det tar era bilder och lagger upp dom pa den har sidan! Om nagon kan fixa en icke freewebs elr nat, typ sadar downloada en template vore det bra, jag akn fixa .Se.nu doman Skriv om ni vill vara med eller vill kommentera nagot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 sa du att DU betalar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag tycker att det är en jätte bra idé! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) Va? Vad skulle jag betala?? finns det inte typ sa att men kan ladda ner gratis templates och sen kanske lagga upp den pa nan gratis sida Jag tog min gammla habbo fansite sida och gjorde http://freewebs.com/xtremehobba Redigerat 3 Augusti 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Det ser nice ut men har varför finns inga sprite's än? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag gör gärna Sprite's :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) det ar bara en test sida xD Vi gor en riktig sen, vem vill vara co-owner? Jag kom pa att man kan ju ha typ pokemon-fuska.se.nu som doman, skulle inte de va ett bra :) Kan fixa det gratis Redigerat 3 Augusti 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 jag har jätte många pokemon sprites användarnamn på youtube:Darkspine89 där har jag ganska många och gör nya hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Da kan ju du ocksa vara med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maskungen Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jag har min pokemon site lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Hjälper gärna till och gör sprites, säkert någon som har sett mina förut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jag hjälper till med o.O diverse saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg