DonaldDuck Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 men förstås så funkade inte passet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Kommer nog bli en grym sida!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 tackar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 jahapp, skicka bilder till mig eller gurragu som ni vill ha med nu då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Om du menar att man ska skicka i denna tråden så är mina här:har_ingen_aning.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 0.0 sparad som en hemsida elr? man kan ju inte ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) edit: nvm Redigerat 13 Augusti 2008 av gamer007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 wtf talar du om? man kan ju inte logga in på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Om du menar att man ska skicka i denna tråden så är mina här:har_ingen_aning.bmp Jag tycker inte du ska skriva *MINA* för det är ju flera personer som har gjort dem... Inte för att jag stör mej på det men det kanske finns någon annan som gör det... Här är dem jag har gjort i alla fall: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 läggs troligen in först om ca. 3 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Till vem och hur skickar jag mina sprites? jag kan skicka E-mail om det behövs Jag har sett att ni har en sprite resource men jag vet faktiskt en bättre klicka här: Redigerat 16 Augusti 2008 av Darkspine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 du.. skickar till mig eller gurragu hur du vill, kan också posta i tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg