DonaldDuck Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 http://pokemonfuska.webs.com/ är den nya hemsidan (till gurragu: samma lösen och pass, bara en annan hemsida, samma egentligen men ett annat namn, om du vill kan jag ändra tillbaka) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 En gammal jag gjordehttp://img515.imageshack.us/img515/1921/gerrasybj0.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Får väl säga att jag kommer att vara lite inaktiv för på måndag kommer våra saker från sverige. Kan även säga att jag är member på Club Penguin så jag är inte heller lika aktiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Hur kan du skriva Å, Ä och Ö om du bor i Kalifornien??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Han kanske har ett svenskt tangentbord. Hoppas att hemsidan blir bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 om ni skickar bilderna i en MAPP om det 'r +5 så gör ni en god gärning 0.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) vet inte varför men jag kan inte posta bilder i forum Redigerat 19 Augusti 2008 av Darkspine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Darkspine, du kan adda min eller DonaldDucks msn elr nåt, pmar dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Men Pokémon Är inte Populär och dne e Dålig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Men Pokémon Är inte Populär och dne e Dålig :Sva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Men Pokémon Är inte Populär och dne e Dålig :Sva? Han tycker att Pokémon är dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Jaa! men förut var det Populärt i skolan med kort nu e det inte ett dugg Populärt nåra bara spelar i NIntendo DS nåra har diamond och Pearl Tycker bäst om Palkia den är bra den e min favvorit !! :wub: Men min kompis i Ninento ds hans palkia är lvl 100 haha den äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg