Gurragu Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Kan någon hyffsat mycket om HTML, css elr nåt sånt? Själv kan jag bara Freewebs xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 inte hyffsat..men man kan väl försöka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 låter kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Vem vill var co-owner? Kan även passa på att säga att vi har skaffat mac nu, och paint programmet har inte "sno" färg funktionen :( Redigerat 5 Augusti 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 jag vill :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Om du är schysst, för det är ofta du som är med och bråkar om det är bråk xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Vad gör man som co-owner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Skriver på sidan och lägger till andras bilder typ, man får alltså reda på accountets pass och namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 jag kan nog som sagt.. och om jag är co- owner så kan jag ju inte bråka om så mycket när jag får göra det mesta ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Doh! Donald Duck hann före... Måste vara mer aktiv på fuska ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) du kan vara mod o.O EDIT: antar jag, gurragu? Redigerat 7 Augusti 2008 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jaa, fast freewebs har typ inte mod system :( Men Donaldduck skickar PM till dig. länk: freewebs.com/pokemonfuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg