Hoppa till innehåll

Frågor Xbox


mariowii

Rekommendera inlägg

Lästa några inlägg här....såg '' synd de kostar att va online'' kostar det verkligen?

 

Frågor.

Hur mkt kostar det?

Hur betalar du för de?

Är de värt betala för online?

Mnga spel är online?

Man kan köpa Live kort typ med 1,3,12 månader... en med 12 månader kostar typ 500-400.

Man köper det bara i affären och löser in koden på baksidan då man trycker på Join Xbox live då man har startad 360 (är inte säker på svaret).

Det är lungt värt för live...

Typ 87% avspelen har live.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lästa några inlägg här....såg '' synd de kostar att va online'' kostar det verkligen?

 

Frågor.

Hur mkt kostar det?

Hur betalar du för de?

Är de värt betala för online?

Mnga spel är online?

Du har redan fått ett svar men jag gillar att svara på frågor. :'D

 

1: 179 för 3 månaders live alltså få du spela online i 3 månader.

Och det finns ochså 1 års live som kostar 399 kr

Så finns det 13 månaders live som kostar 409 kr. Det kostar olika men DU SKA köpa i webhallen där är det som billigaste om man inte köper begagnad eller nåt annat.

 

2: Du kan köpa dem via xbox live eller i en butik som säljer spel. Som tex webhallen som jag nämnde:

LÄNK:

3 månader: 3 månader guld.

12 månaders live: 12 månaders live.

13 månaders live: 13 månaders live.

 

3: Jag tycker det är värt det. :D Spela online med kompisar och totalt owna dem på lost planet är en gåva. ;D

 

4: Ja, alla spela SKA ha tillgång till live på nåt sätt! Spela online är ett måste annars ska dem tex kunna göra så man kan ladda ner saker till spelet eller nåt annat. Skulle bli väldigt förvånad om det fanns som inte kunnde det. Då måste det vara ett spela som kom till före att xbox live fanns men orkar inte gå i detaljer så jag säger JA!

Redigerat av kawa94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De va synd att de kostade att spela online, me wtf 409 spän för 13 månader är helt ok...men man e ju inte så dum så man köer 1 3mnaders XD de blir billigare om man köper 13 mpnaders.

 

Tacksamm för alla Bra svar :D

 

Om ni vill kan ni gärna lgga in vad de finns för bra Rollspel/Äventyr/Fantasy/action spel ( DOCK INTE TURBASERADE ROLLSPEL/FANTASY SPEL )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lästa några inlägg här....såg '' synd de kostar att va online'' kostar det verkligen?

 

Frågor.

Hur mkt kostar det?

Hur betalar du för de?

Är de värt betala för online?

Mnga spel är online?

Du har redan fått ett svar men jag gillar att svara på frågor. :'D

 

1: 179 för 3 månaders live alltså få du spela online i 3 månader.

Och det finns ochså 1 års live som kostar 399 kr

Så finns det 13 månaders live som kostar 409 kr. Det kostar olika men DU SKA köpa i webhallen där är det som billigaste om man inte köper begagnad eller nåt annat.

 

2: Du kan köpa dem via xbox live eller i en butik som säljer spel. Som tex webhallen som jag nämnde:

LÄNK:

3 månader: 3 månader guld.

12 månaders live: 12 månaders live.

13 månaders live: 13 månaders live.

 

3: Jag tycker det är värt det. :D Spela online med kompisar och totalt owna dem på lost planet är en gåva. ;D

 

4: Ja, alla spela SKA ha tillgång till live på nåt sätt! Spela online är ett måste annars ska dem tex kunna göra så man kan ladda ner saker till spelet eller nåt annat. Skulle bli väldigt förvånad om det fanns som inte kunnde det. Då måste det vara ett spela som kom till före att xbox live fanns men orkar inte gå i detaljer så jag säger JA!

 

jag vet två spel som inte går live, Tomb Raider Legend... och Oblivion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tomb Raider: Legends och Oblivion har väl nedladdningsbart material...Xbox Live funktionen där.

 

 

Speltips:

Mass Effect (Skönt Rollspel med lite smak av Action, inte turbaserat.)

Battlefield: Bad Company (Riktigt roligt krigsspel där 90% av miljön är förstörbart)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...