Banish Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 tja! när jag loggar in på wow och spelar lite så får jag wow error hela tiden, har testat att repaira men de funkar inte :( vet nån vad som e fel? ============================================================================== World of WarCraft (build 8606) Exe: C:\Program\World of Warcraft\Wow.exe Time: Aug 3, 2008 8:31:35.109 PM User: Adrian Computer: STEFFE-JR ------------------------------------------------------------------------------ This application has encountered a critical error: Det finns inte tillräckligt med ledigt minne för att utföra kommandot. Program: C:\Program\World of Warcraft\Wow.exe Object: VERT (.?AUVERT@@)
Garone Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) Använder du några custom models/skins/krävande AddOns? Isåfall kan det vara därför. Redigerat 3 Augusti 2008 av Garone
knipan64 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 vet ni nått sätt att fixa lite extra minne? jag har samma problem
Boffaroffe Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 Köpa mer i affären och stoppa in i datorn.
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Men om de kunnat spela förut så måste de ju ha gjort något som gör att minnet tar slut?
Banish Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 jag tror inte jag har för lite intern minne. jag har 2gb och minumum är väl 1bg?de har ju alltid funkat fint innan +de blir bara så på min paladin
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Gå in i din wowmapp (vanligtvis c:/program/world of warcraft) och radera följande mappar: Interface WTF Cache Starta sedan om WoW.
Rekommendera inlägg