Banish Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 tja! när jag loggar in på wow och spelar lite så får jag wow error hela tiden, har testat att repaira men de funkar inte :( vet nån vad som e fel? ============================================================================== World of WarCraft (build 8606) Exe: C:\Program\World of Warcraft\Wow.exe Time: Aug 3, 2008 8:31:35.109 PM User: Adrian Computer: STEFFE-JR ------------------------------------------------------------------------------ This application has encountered a critical error: Det finns inte tillräckligt med ledigt minne för att utföra kommandot. Program: C:\Program\World of Warcraft\Wow.exe Object: VERT (.?AUVERT@@) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Du fick slut på minne helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) Använder du några custom models/skins/krävande AddOns? Isåfall kan det vara därför. Redigerat 3 Augusti 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Du har för lite med internminne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 vet ni nått sätt att fixa lite extra minne? jag har samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Köpa mer i affären och stoppa in i datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Men om de kunnat spela förut så måste de ju ha gjort något som gör att minnet tar slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jag tror inte jag har för lite intern minne. jag har 2gb och minumum är väl 1bg?de har ju alltid funkat fint innan +de blir bara så på min paladin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Gå in i din wowmapp (vanligtvis c:/program/world of warcraft) och radera följande mappar: Interface WTF Cache Starta sedan om WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg