Stixx Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vilken gubbe gillar ni mest av alla? Alla spelen räknas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Minns inte vad han heter, var länge sedan jag spelade men han hade blont hår som stod rakt upp i tekken 3. Sen gillar jag eddie också ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag gillar också Eddie men han du menar i trean är Bryan va? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) jag tror hon menar Paul Pheonix Redigerat 5 Augusti 2008 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 jag tror han menar Paul Pheonix För det första så är det HON som menar Paul, ja alldeles riktigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) ojj srry, ändrat nu Redigerat 5 Augusti 2008 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Jag har alla Tekken spel :) Mina favoriter är, Jinpachi Mishima, Devil Jin, Raven och Dr.B. Redigerat 6 Augusti 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 De fyra du har skrivit in är väll från tekken 5? För den har inte jag, är den bra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 De fyra du har skrivit in är väll från tekken 5? För den har inte jag, är den bra? :huh:Jinpachi Mishima (Tekken 5).Devil Jin (Tekken 5). Raven ( tekken5 ). Dr.B (Tekken 3 ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Aha men är det spelet bra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Aha men är det spelet bra? :huh:Jadå, men när mans ska vinna gubbar så måste man klara av 2 ganska svåra.Innan du möter bossen så måste du slåss mot Devil Jin, han är ganska bra, man ska attackera han direkt när matchen börjar, om du låter honom attackera kan det bli svårt. Sen bossen, Jinpachi Mishima. Vad kan man säga om honom? Skit svår. Man kan inte blockera hans slag, skulle man blocka så gör han en attack som går rakt igenom din blockering. Han kan kontra dina slag med en attack. Han kan paralysera dig, suga HP av dig, skjuta stora eld klot som tar 80-90% av din full HP, och du kan varken hoppa upp, ducka eller parera, den skadar dig i allafall. Man kan möta honom 5 gånger i rad innan man klarar honom, men 2 gånger räcker för mig ;). Men spelet är bra, men som sagt 2 svåra gubbar innan man kan få en ny karaktär. Redigerat 10 Augusti 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Okej tack! men beror inte det på vilken svårighetsgrad man har det på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg