Gäst Crazyshit Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Har Tekken 5 och Tekken 3! Min favoritfigur är lätt Ley (eller hur han nu stavas). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Äger enbart Tekken 5 men har spelat alla andra för länge sen :P Men på 5an är Heihachi, Asuka, Steve och Jack-5 mina favoriter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Dr.B ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaark91 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Har Tekken 3 och Tkkn 5. Helt klart Heihachi på båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Vilken gubbe gillar ni mest av alla? Alla spelen räknas. Bryan tycker jag är grym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kuksugare Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 (redigerat) gå in på det häe fojummet så kommer NI få VETYFf alLa GuBbAr *Länk borttagen* jag lOvAr DeT ääärr AIN UPPlevElSe Redigerat 20 Juni 2009 av Kuzune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Tekken 4, gillar inte det så mkt, spelar de kanske 4-5 ggr per år. Har alla gubbar, och ja, här kommerom: Heihachi Panda / Kuma Bryan Violet / Lee Combot Julia Nina och 3 fler vilket jag inte kommer ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Typ Jin :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) Tekken 4, gillar inte det så mkt, spelar de kanske 4-5 ggr per år. Har alla gubbar, och ja, här kommerom: Heihachi Panda / Kuma Bryan Violet / Lee Combot Julia Nina och 3 fler vilket jag inte kommer ihåg Detta är alla Tekken 4 gubbar: * Heihachi Mishima * Kazuya Mishima * Marshall Law * Paul Phoenix * Yoshimitsu * Nina Williams * Violet - Lee Chaolan * Lei Wulong * Hwoarang * Ling Xiaoyu * Jin Kazama * King * Bryan Fury * Julia Chang * Kuma * Panda * Steve Fox * Craig Marduk * Christie Monteiro * Combot Redigerat 6 Augusti 2009 av Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Har Dark Resurrection till PSP, och tvåan eller trean till PS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg