Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 finns det något tips på dessa, de ska ha bra svar på frågor, de ska vara engelska, eller ja. svenska om det så är så. Spleak var ju kungen förut, Men den bara är för jävlig nu. tack för svar :D Citera
Symptom Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 smarterchild@hotmail.com fanns innan Citera
WASD Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) msn@fearfm.nl, vet inte om den är engelsk eller holländsk :P fearfm.nl är enligt mig den bästa internet radion smarterchild@hotmail.com, den mäst kända spleak@hotmail.com, typ kopia av smarter child alienchat@hotmail.com, säg nånting till den så säger den det tillbaks på alien'ska :P astrobot@botmetro.net, minns inte vad den gjorde, kanske nåt med horoskop celebritybot@hotmail.com, säger saker om kändisar typ encarta@botmetro.net, typ, vet inte moviescout@botmetro.net, förmodligen nåt om filmer botenandy@hotmail.com, fick nån reklam av Telia att adda den för ett år sen, den är offline nu donlothario@hotmail.co.uk, ingen aning :S den är offline och har inget namn.. Det är hela min mapp med msn bottar :) finns någon som heter Volvo-bot också tror jag. Redigerat 3 Augusti 2008 av WASD Citera
Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Skrivet 3 Augusti 2008 spleak kunde man prata med förut, han var som en riktig människa, men nu bara pratar han om kändisar å så. Citera
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Spleak är en bot, inte en riktig människa. Citera
Gäst Logfan Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Swebot@hotmail.com DUmmaste boten ever Citera
Gäst OneDream Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Spleak är en bot, inte en riktig människa. suck "HAN VAR SOM EN" inte "HAN VAR EN" Citera
Gäst wAcko Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Skrivet 4 Augusti 2008 Spleak är en bot, inte en riktig människa. suck "HAN VAR SOM EN" inte "HAN VAR EN" happ förlåt då :( /cry Citera
Gäst OneDream Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Skrivet 5 Augusti 2008 inga som har något annat tips :P? Citera
WASD Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Skrivet 5 Augusti 2008 inga som har något annat tips :P?jag skrev ju en lista på 10 bottar räcker inte det? :P Citera
Gäst OneDream Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Skrivet 5 Augusti 2008 alla är så dåliga, och vissa funkar inte xD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.