Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

8500GT ska funka utmärkt till FIFA 08, 8500GT är typ ett snäpp bättre än två serierna innan av 6800GT.

Också att den har bättre teknik och stödjer SLI.

Men vad har du för ramminne, processor osv?

8600GT är inte ett kasst kort, funkar på medium med crysis och klarar alla DX9 spel på högsta inställningar.

Kör med följande, borde väl räcka? :huh:

Processor: AMD Phenom X3 8400 1.5 MB L2-cache

Ram: 3GB

Man kanske måste konfigurera kortet?

Skrivet

8500GT ska funka utmärkt till FIFA 08, 8500GT är typ ett snäpp bättre än två serierna innan av 6800GT.

Också att den har bättre teknik och stödjer SLI.

Men vad har du för ramminne, processor osv?

8600GT är inte ett kasst kort, funkar på medium med crysis och klarar alla DX9 spel på högsta inställningar.

Kör med följande, borde väl räcka? :huh:

Processor: AMD Phenom X3 8400 1.5 MB L2-cache

Ram: 3GB

Man kanske måste konfigurera kortet?

1.3 Ghz (Windows Vista: 1.5 Ghz)

256 MB RAM (Windows Vista: 512 MB)

Video card: 64 MB RAM to 128 MB RAM

Sound card: DirectX 9.0c compatible

DVD-ROM: 8x

Hard drive: 3.92GB

DirectX: 9.0c

Minimum kraven, dina ramminnen är antagligen skadade, det är det ända jag kan tänka mig som är problemet.

Jag kör FIFA 08 med HD3850 ATI 256MB, 2Gig DDR2 800mhz, Intel P4 3.2ghz processor på höga inställningar utan ett fjutta lagg. Har du Vista? Isåfall kan det vara det som orsakar problemet och du måste fixa nånting, googlade lite och hittade folk som hade stött på samma problem.

Skrivet

Det kommer klara av GTA IV alldeles utmärkt, och är ett mycket bra val just nu. Det finns iallafall ingen anledning att välja nVidia i dagsläget. AMD/ATI, hur man nu vill se på det, ligger före i både prestanda och pris.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...