D48 Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 är ngt av dom pogramen gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 hmm jag recomenderar att du testar nod32 gratis i 30 dagar det är bra också och det släpper ej in virus nästan alltid www.nod32.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Nod32 kostar 600 kr om året, men det är värt varenda slant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Nja, 800 :D Har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ja, just det 800. Har haft det i 2 år nu tror jag. Det funkar fin fint, Jag kör viruskontrollen varje vecka och m man ser nåt så trycker man bara på "Ta bort" så är viruset borta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ska man inte ta "Flytta till karantän"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag tar alltid ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 varför ska man sätta viruset i karantän när man kan ta bort de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 zonealarm släpper förbi mer än vad någon annan brandvägg gör och så tycker jag det är så pass urgammalt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 AVG Free editon hadde jag ett tag innan jag fick ett riktigt anti-virus. Funkade fint fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.