anonym0 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 När jag var i thailand i sommar köpte ett spel där det stod Gta long night zombiecity.Hela spelet gick ut på att döda zombier.finns det spelet i sverige eller är det nåt thailändarna har hittat på själva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Finns inte i Sverige iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Sökte på google och det verkar som det är en mod till grand theft auto: vc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adamp152 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 :D hahahahah jag tror dom har hittat på det själv tailendarna ;) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 :D hahahahah jag tror dom har hittat på det själv tailendarna ;) :lol: det lär de ha gjort. jäkligt sjukt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 det ä en piratkopia också.vet att man inte får skriva om det här men de dumma i huvudet som moddar ett gta gör en ny framsida och säljer som ett nytt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg