Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Rubriken! Det funkar att lägga in ljud på ett inlägg men inte på pressen varför inte? Redigerat 6 Augusti 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Rubriken. Jag skriver (utan mellanslag) MEn det kommer inte ett j*vla skit? Uhm.. Jag hör musik i den här tråden. Du måste ha Itunes tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 OM det funkar i ett inlägg så funkar det på pressen med? Använder samma kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 OM det funkar i ett inlägg så funkar det på pressen med? Använder samma kod. Ja det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Ja nu funkade skiten. LÅs tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Vet inte om det funkar för mig för jag får Firefox error , kan någon kolla om det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Vet inte om det funkar för mig för jag får Firefox error , kan någon kolla om det funkar?När jag går in på din pressentation hör jag musik, en typ disco låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 hur gör man musik i inlägget :P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) hur gör man musik i inlägget :P ?Samma som i pressentationen. [.ljud=1]länken till låten[./ljud] fast utan . Redigerat 7 Augusti 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Vet inte om det funkar för mig för jag får Firefox error , kan någon kolla om det funkar? När jag går in på din pressentation hör jag musik, en typ disco låt. :lol: hur gör man musik i inlägget :P ? [.ljud=0] HTTP:// väg till filen. [./ljud] Redigerat 7 Augusti 2008 av Gripenll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.