Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Rubriken! Det funkar att lägga in ljud på ett inlägg men inte på pressen varför inte? Redigerat 6 Augusti 2008 av Logfan Citera
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Rubriken. Jag skriver (utan mellanslag) MEn det kommer inte ett j*vla skit? Uhm.. Jag hör musik i den här tråden. Du måste ha Itunes tror jag. Citera
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 OM det funkar i ett inlägg så funkar det på pressen med? Använder samma kod. Citera
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 OM det funkar i ett inlägg så funkar det på pressen med? Använder samma kod. Ja det ska funka. Citera
Gäst Logfan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Ja nu funkade skiten. LÅs tråden! Citera
Gäst Gripenll Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Vet inte om det funkar för mig för jag får Firefox error , kan någon kolla om det funkar? Citera
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Vet inte om det funkar för mig för jag får Firefox error , kan någon kolla om det funkar?När jag går in på din pressentation hör jag musik, en typ disco låt. Citera
Lynott Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 hur gör man musik i inlägget :P ? Citera
eeewwhh Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) hur gör man musik i inlägget :P ?Samma som i pressentationen. [.ljud=1]länken till låten[./ljud] fast utan . Redigerat 7 Augusti 2008 av RHCP Citera
Gäst Gripenll Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Vet inte om det funkar för mig för jag får Firefox error , kan någon kolla om det funkar? När jag går in på din pressentation hör jag musik, en typ disco låt. :lol: hur gör man musik i inlägget :P ? [.ljud=0] HTTP:// väg till filen. [./ljud] Redigerat 7 Augusti 2008 av Gripenll Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.