Lynott Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Hur tar man bort papperskorgen från skrivbordet? Alltså in i en map bara eller liknane? Har även en till saker jag inte kan ta bort, - Microsoft Outlook, den sitter som fast på skrivbordet lägger man in den i mina dokument eller liknande så kopieras den bara dit och det ligger kvar en på skrivbordet? Försöker man ta bort den så står det typ något liknande 'tar du bort Microsoft Outlook försvinner special funktioner vi rekomenderar inte att du tar bort den' eller något? Citera
g1zm0 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Hur tar man bort papperskorgen från skrivbordet? Alltså in i en map bara eller liknane? Har även en till saker jag inte kan ta bort, - Microsoft Outlook, den sitter som fast på skrivbordet lägger man in den i mina dokument eller liknande så kopieras den bara dit och det ligger kvar en på skrivbordet? Försöker man ta bort den så står det typ något liknande 'tar du bort Microsoft Outlook försvinner special funktioner vi rekomenderar inte att du tar bort den' eller något? Ska inte det här vara i dator forumet? OnTopic: Prova att trycka på papperskorgen sen trycka shift+delete för att ta bort papperskorgen från skrivbordet, vet inte hur man får tillbaka den på xp men vista är det bara högerklicka > egenskaper > sen titta på vänster sida och välja byt ikoner på skrivbordet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.