Hellbringer Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag ska köpa ett nytt spel och jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa guitar hero aerosmith eller warhammer 40k complete edition. Vilken tycker ni jag ska köpa??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Warhammer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jag har också funderat lite på att köpa warhawk men tycker ni att den är kul och har den bra online läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Har inte kört det, men flygspel är inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 warhammer 40k complete edition. Köp Warhammer om du inte är ett stort GH f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ta Warhammer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Vänta tills LittleBigPlanet kommer ut, helt klart värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 zimens har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Alla kanske inte gillar samma spel? Jag tror inte jag kommer köpa LBP iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 då kan jag lova dig att du går miste om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Nope, eftersom jag inte tycker det verkar vara roligt så jag inte jag miste om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Vet inte men jag funderar mest på att köpa warhawk men kan ni berätta lite om warhawk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.