Median Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Hej alla, Om någon skickar pm till mig och jag svarar, och han skickar tillbaka och jag vill svara.. Men när jag trycker på "Skicka" eller whatever så kommer detta upp: Den här medlemmen har valt att vara onåbar. Du kan inte skicka meddelande. Det här personliga meddelandet har ännu inte skickats Vet inte varför, alla kan ju inte valt att vara onåbara eftersom det här händer ALLA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Det händer inte mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Han kanske har blockat dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Då har han stängt av funktionen som tillåter han att ta emot/skicka PM. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=04 Eller så har han, som folk säger, ignorat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Va? Det är folk som frågar mig om saker, jag svarar, han skickar tillbaka med fler frågor, jag svarar.. Men då kan jag inte svara! Det här händer ALLA personer som jag pm'ar! Jag tror inte att dom ignorerat eller stängt funktionen, då folk frågar mig om saker som har med min CSS guide att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Kanske fuska har blockat vissa ord för säkerhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 SKicka dem en länk där du har skrivit hur man ska göra istället och kolla om det går då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag kan ju inte skicka ett PM.. Hur ska jag da skicka en lank till dom? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Skriv i GB. Kan väl inte var så svårt att kopiera och klistra i in i sökrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.