derik Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Typ halva min klass är dumma i huvudet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Vilket sammanträffande, Orochimaru! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jag tycker inte om sådana som inte lyssnar när läraren säger toll uten fortsätter= :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (redigerat) min Lärare är Trögast i Hela Solsystemet :wacko: Redigerat 30 April 2004 av siyt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Du kanske itne skulle ha slagit ner honom sådär bara... Men jag har också jobbiga klasskamrater. En som avbryter läraren hela tiden och skämtar överdrivet. Och en som är totalt fjantig och säger dumma kommentarer. samma här vi har en som hela tiden pratar och skämtar och avbryter läraren men jag sak inte säga så mycke alla killar i våran klass håller typ på hela tiden på typ en vecka totalt åker det ut typ20 st ur klassrummet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 min Lärare är Trögast i Hela Solsystemet :wacko: Nej min är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jobbiga men skriker gör dom inte som tur är ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.