Tilvas Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 hur får man fire festival kronan jag tänkte så jag visste hur jag ska göra nästa år
Tilvas Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 så jag ska alltså ta eldarna i orgrimmar undercity och thunder bluff SKIT jag gjorde altt det där utan orgrimmar skit fast då vet jag hur man gör
LMFAO Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Det brukar ändaa från år till år. Det här året skulle man sammla fire blooms och köpa den sen. får att få blooms så skulle man släcka och tända fires i hela världen Redigerat 6 Augusti 2008 av Qiraji
g1zm0 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Det brukar ändaa från år till år. Det här året skulle man sammla fire blooms och köpa den sen. får att få blooms så skulle man släcka och tända fires i hela världenDu samla inte blooms för att få kronan i år, du tog alla huvudstäders eldar från den motsatta factionen sen fick du den från en quest.
Tilvas Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 tack för alla svaren då :lol:
LMFAO Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Det brukar ändaa från år till år. Det här året skulle man sammla fire blooms och köpa den sen. får att få blooms så skulle man släcka och tända fires i hela världenDu samla inte blooms för att få kronan i år, du tog alla huvudstäders eldar från den motsatta factionen sen fick du den från en quest. aww :I stämmer nog. men man fixar chest, boots, pet och dancing flames genom blooms
Rekommendera inlägg