Caspian Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Hej! Jag söker ett konto på biltjuv . Jag är villig att ge ett konto på travian, tribalwars eller battleknight mot ett på biltjuv. Kontot ska vara i minst level 50 men gärna högre. (när jag säger level 50 säger jag ett av de exremaste dåligaste kraven) . Om konto är tillräckligt bra kan jag ge alla mina spel konton mot det. De är alla av hög kvalitét. Alltså, inte bara själva poängen/levlarna utan även själva personen. Alla konton har många vänner och i 2 av kontona är jag ledare. Om du är snäll och är lite intresserad, snälla. Skriv ett PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jag säljer ett Biltjuv konto men jag vill veta hur din by/byar på Tribalwars ser ut och vilken värld dom ligger på samt poäng Gubben som jag säljer är på lvl 53-55 med bästa vapnet för levlen och 15 verktyg och vice gängleadre i ett gäng Skicka pm om du vill byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Man får inte byta konton, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg