GameMan Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Hej, jag undrar vart man kan köpa djurliv och arbetsliv om det är kul? djurliv vill jag ha men arbetsliv vet jag ine om det är kul, får man nya jobb, berätta gärna lite om arbetslivet? . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elBarto1 Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) :)på djurliv har man djur o får lite nya grejer och man kan ha hundar och katter. och så kan man ha hamster i bur och fågel men det köper man. och så finns det djur dagis. djurliv är kul arbetsliv kan man starta hemmaföretag och så man kan följa med på jobbet men man kan inte följa med på vanliga saker som polis,militär mm. om du vill se lite mer gå in på www.youtube.com eller www.thesims2.com . fast jag tycker att du ska vänta till 2009 för då kommer the sims 3 ut och denn har alla expansion paket i ett! man kan spela fotboll där tror basket också. Redigerat 7 Augusti 2008 av elBarto1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 okey tack för svaren, schyst då vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felicia11 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 :)på djurliv har man djur o får lite nya grejer och man kan ha hundar och katter. och så kan man ha hamster i bur och fågel men det köper man. och så finns det djur dagis. djurliv är kul arbetsliv kan man starta hemmaföretag och så man kan följa med på jobbet men man kan inte följa med på vanliga saker som polis,militär mm. om du vill se lite mer gå in på www.youtube.com eller www.thesims2.com . fast jag tycker att du ska vänta till 2009 för då kommer the sims 3 ut och denn har alla expansion paket i ett! man kan spela fotboll där tror basket också. [/quote Vet du om simmarna kan bo i lägenhet i the sims 3 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Innan The sims 3 kommer så kommer det komma ut en expansion till The sims 2 som heter "The Sims 2 Livet i Lägenhet" :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg