yoZhi Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Woodfall ligger åt söder alltså man går igenom porten som är rakt framför där man startar alltid (Clock tower) Jag springer rakt fram där jag börjar så kommer jag till en stor stock (som man kan gå igenom) sen när jag går in lite längre fram finns d 2 vägar att gå, vikken ska jag ta för at komma till woodfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Woodfall ligger åt söder alltså man går igenom porten som är rakt framför där man startar alltid (Clock tower) Jag springer rakt fram där jag börjar så kommer jag till en stor stock (som man kan gå igenom) sen när jag går in lite längre fram finns d 2 vägar att gå, vikken ska jag ta för at komma till woodfall? Först ska du till Southern Swamp. Prova själv vilken väg som leder dit. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 rakt fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg