Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Ingen som har sagt Porsche :o ? Porsche Carrera GT är snyggaste bilen ever! Citera
Gäst OneDream Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 smarry, du valde en av de fulaste porsche bilarna -.- finns mycket snyggare, tex http://sampes.files.wordpress.com/2007/02/...1-turbo-449.jpg Citera
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Nej GT är mycket snygagre än den. MEn det är inget fel på den heller. Citera
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Hade man bara haft en av alla bilar som visats här så hade jag varit glad B) Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Hade man bara haft en av alla bilar som visats här så hade jag varit glad B)Hade du verkligen nöjt dig med en T-ford? hahha Citera
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Hade man bara haft en av alla bilar som visats här så hade jag varit glad B)Hade du verkligen nöjt dig med en T-ford? hahha Nja förutom den och bubblan då :P Citera
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Jag hade nöjt mig men bubblan och ett körkort :P Citera
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Jag hade nöjt mig men bubblan och ett körkort :P Körkort har jag redan och 2 bilar som jag får låna oftast när jag vill. En lexus och en renault cabbe! Så jag är nöjd ^^ Men hade varit kul att få köra något vrålåk ;D Citera
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Gå till en ferrari affär och säg att du vill provköra :P Citera
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Haha jag tror tyvärr faktiskt inte att jag får det. De brukar ha en gräns på att man ska vara minst en viss ålder och ha haft körkort i vissa år. Men min pappa brukar bli inbjuden till att provköra vissa bilar :P kanske man får göra i framtiden så man iaf får provat det :P Citera
Satisfaction Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Lamborghini är jättefina, stela pff lol Ahja dem är snygga, fast en gammal Hemi Cuda går lungt före en Gallardo ^_^ Redigerat 8 Augusti 2008 av Hetfield05 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.