Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ingen som har sagt Porsche :o ? Porsche Carrera GT är snyggaste bilen ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 smarry, du valde en av de fulaste porsche bilarna -.- finns mycket snyggare, tex http://sampes.files.wordpress.com/2007/02/...1-turbo-449.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Nej GT är mycket snygagre än den. MEn det är inget fel på den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Hade man bara haft en av alla bilar som visats här så hade jag varit glad B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Hade man bara haft en av alla bilar som visats här så hade jag varit glad B)Hade du verkligen nöjt dig med en T-ford? hahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Hade man bara haft en av alla bilar som visats här så hade jag varit glad B)Hade du verkligen nöjt dig med en T-ford? hahha Nja förutom den och bubblan då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag hade nöjt mig men bubblan och ett körkort :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag hade nöjt mig men bubblan och ett körkort :P Körkort har jag redan och 2 bilar som jag får låna oftast när jag vill. En lexus och en renault cabbe! Så jag är nöjd ^^ Men hade varit kul att få köra något vrålåk ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Gå till en ferrari affär och säg att du vill provköra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Haha jag tror tyvärr faktiskt inte att jag får det. De brukar ha en gräns på att man ska vara minst en viss ålder och ha haft körkort i vissa år. Men min pappa brukar bli inbjuden till att provköra vissa bilar :P kanske man får göra i framtiden så man iaf får provat det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Lamborghini är jättefina, stela pff lol Ahja dem är snygga, fast en gammal Hemi Cuda går lungt före en Gallardo ^_^ Redigerat 8 Augusti 2008 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.