Hoppa till innehåll

Några Frågor.


Rekommendera inlägg

Vill veta lite mer om dessa grupper eller vad det är. Och hur man gör en egen etc.

Om du menar Guilds så är det precis som ett guild i vilket spel som helst, om du vill kan du skriva "/2 LF Guild" i en huvudstad så säger du att du vill ha ett guild, i lägre level är inte ett guild nödvändigt.

 

Visa items har Party Loot så får alla i partyt varsin av den grejen, men oftast är det typ "collect 10 raptor heads" och när ett dropas från en raptor är det inte party loot

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var runt 30 hade jag över 200g kanske över 300 minns ej men jag var mining och skinning, det är bästa sättet att farma guld men lite för sent att ändra om du är över 30 men du kan ju komma ihåg det om du ska göra en ny char.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har nu fixat mount så nu ligger jag på 6-7g :P Får dock in en rätt stadig inkomst på quester i Theramore :) . Och party är väl så att typ på en quest när man ska ta något från en mob så får alla i 'partyt' det föremålet?

 

Nej, inte alltid. Ibland får endast en partymedlem questföremålet. Att questa i party är oftast bra så länge man inte ska samla items, i de flesta fallen får bara 1 person i taget. Fast om man ska döda några fiender så får alla i partyt klart att de har dödat dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...