Mahan Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Hejsan jag har kollat och sett att om man vill åka taxi på gta 4 så måste man vissla efter en, d.v.s. LB, men när jag trycker på den knappen så vägrar niko att vissla, men LB knappen fungerar som den ska. Är det något fel på mitt spel då ? Eller är det någon felinställning? Samt undrar jag hur man jobbar som en polis? Mvh Redigerat 7 Augusti 2008 av Mahan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 vet inte men jag tror att man måste göra några uppdrag. man ska gå in i en polis bil och trycka på LB och tryck på nån av dom fyra sakerna som står där. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Va snackar du om nicko332? Vadå gå in i en polisbil? När du ser en taxi så trycker du L1/LB så kommer taxin. Tror inte du måste göra något för att man ska kunna vissla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Eller så blir du bra kompis med Roman så behöver du bara ringa honom så skickar han en taxi till dej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mahan Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Tack , taxi delen har ordnat sig. Men när ja sätter mig i Polisbilen och trycker upp skärmen och väljer current crimes så står det error connecting to server? vad menas med det? Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 när händer det? under uppdrag eller utanför uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mahan Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Tjaa, det ordnade sig. Men jag har några frågor angående spelet, Som vi vet är GTA känd för sina Prostitu'''''''', men jag har inte sett en enda haha :P... Samt så undrar jag hur man bli taxi chaufför, det står ju we need drivers sen numret, men det blir ju upptaget så fort man ringer. Sen, om man går in på deras hemsida så finns det LCPD recruitment, så betyder det att jag kan utbilda mig till polis då eller? Mvh Tjenarebass1 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag har aldrig tänkt på GTA som nu ska jag spela och fixa några ho*or. Jag har alltid tänkt att man snor en bil, kör runt i stan och gör stunts och dödar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 När jag ser en txi och jag står vid väg kanten vägrar niko vissla jag har de på ps3 oc h jag trycker på L1....vad f*n e felet>? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badankan Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag brukar alldrig ens vissla på dom.Jag håller bara in Y knappen då går Nicko in i baksätet o sätter sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Tjaa, det ordnade sig. Men jag har några frågor angående spelet, Som vi vet är GTA känd för sina Prostitu'''''''', men jag har inte sett en enda haha :P... Det är fullt av dem i South Bohan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg