Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hahaha så klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Just nu jobbar vi med en debut-singel som beräknas vara klar inom en snar framtid! Stay tuned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 DEN NYA LÅTEN ÄR JU BARA DEN BÄSTA NÅGONSIN ASSÅÅÅÅÅÅÅÅ HUR NAJS SOM HELST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Keep going ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Stay tuned!I will :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Alltså, jag vet inte vad jag ska säga.. Det här är det bästa jag har hört, och då har jag ändå hört mycket. Ytka, mannen, det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Skriver för att fler folk ska få avnjuta denna himmelska musik. YTKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Videon är ju removed =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Videon är ju removed =(Mmmm... Märkte det också när jag sökte upp den här tråden förut... Men sen tänkte jag "orkar inte få varning så skiter i att posta" Fast han iaf kvar sin roliga film. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="525"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="525"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat 13 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Varför har han tagit bort dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Ny channel. http://www.youtube.com/user/ytkaMusic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.